Sjukstugan fortsätter hos oss

Sjukstugan fortsätter hos oss.
William har haft nära på 40 graders feber och igår kväll slog även förkylningen till.
Visst är det typiskt så här nära jul och allt.
Som tur är har vi näst intill köpt klart alla julklappar och julmat.

Idag ska vi börja röjja lite här. Vi får se hur långt vi kommer.
Kan bara fixa en stund, sen måste jag vila, annars svullnar benen och jag får ont i ryggen.
Men nu är det bara 3 månader kvar tills det är dags.
Jag hoppas att det går lättare och snabbare den här gången.

Nu blir det morgonmys med William i soffan en stund innan vi sätter igång med städningen.

Ha en toppendag!


Kommentarer
Postat av: monika

Stackars han men hoppas han blir frisk till jul o att ni inte blir sjuka!

2010-12-20 @ 15:34:41
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här