-23 grader ute kl. 6.30 på morgonen

-23 grader ute kl. 6.30 på morgonen.
Det är ju helt sjukt att det är så kallt. Igentligen är jag den sista som ska gnälla på snön, för jag tror att jag är den som längtat och tjatat mest om att den skulle komma.
Nu vill jag har vår eller nej, jag vill ha sommar! Bara kunna öppna dörren och gå ut utan overaller, mössor och vantar.
Men först längtar jag till april och Baby & Barn-mässan i Göteborg och att få träffa släkten och vännerna.

Nu ska jag försöka få upp en trött "minitonåring" ur sängen och se till att han kommer till skolan, sen ska jag och William äta frukost och mysa i soffan.
Det blir en innedag idag, både jag och William är lite sjuka. William är förskyld och jag har fortfarande jätteont i halsen.

Ha en fin start på veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här