Anna Anka och nya avsnitt av Hollywoodfruar

TV4 morgon intervjuvar just nu Anna Anka.
Är det för att "Svenska Hollywoodfruar" startar upp med en ny säsong snart? (3 Mars på TV3)
Är Anna Anka verkligen så elak och hemsk som hon framstås vara i TV?
Nu skyller hon på programmet och att det var pg a hennes medverkan i Svenska Hollywoodfruar som hon och Paul Anka gick skilda vägar.

"Det gick ju inte ha ett privatliv med tusen människor runt om kring hela tiden. Jag kunde inte ge Paul det jag lovat för jag var ju inte längre tillgänglig som vanligt"

Men hallå!!! Vad tror man om man är med i ett sånt program?
Ja,ja, det ska bli kul att se nya avsnitt och dessutom har dom ju hittat fler Svenska Hollywoodfruar detta ser jag fram emot.
Anna Anka och Maria Montazami är kvar i programmet. Dessutom har tre nya fruar tillkommit sedan förra säsongen Suzanne Saperstein, Lena Jolton och Päivi Hacker.


Följer du svenska Hollywoodfruar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här