Är det redan morgon?

Är det redan morgon?
Det har varit en jobbig natt för William (och oss), hans förkylning har gjort att han har haft lite jobbigt med andningen så vid 21 igår ringde vi sjukvårdsupplysningen för att fråga ang. hans förskylningsastma och mediciner.
Vi råddes till att ge Airomir och ringa barnsjukhuset imorgon (onsdag) för att prata med Williams läkare.
Ska ringa dit när dom öppnar kl. 8
Tror i och för sig inte att det är så farligt utan att han mest var så täppt i näsan. Nu är han som vanligt igen.

Katten (pälsmössan) har satt igång att löpa igen. Det var ju inte alls länge sen sist.
Igår sprang hon efter R hela kvällen och skrek.
När vi la oss på kvällen stängde vi dörren till sovrummet för att slippa höra katten.
(För er som undrar så har William sitt rum i vårt sovrum)
Katten öppnar ju dörrar så hon har hoppat på dörrhandtaget HELA natten.

Nu vänder vi på allt och gör detta till en toppen dag!

Tänkte ta mig ner en sväng till centrum idag för att få komma ut. Både jag och William behöver frisk luft.
I eftermiddag kommer killen som tagit över min hund och skriver papper.
Arragon verkar trivas kanonbra med sin nya ägare och det gör mig glad.
Mår Arragon bra, mår jag bra. Han är absolut värd det bästa.

Sköt om er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här