Dagen i bilder

Direkt efter lunchen idag gick tog vi vår promenad. Det var underbart att få gå i detta ljuset.
Det blev en kick och den enegin har varat hela dagen.
Här kommer lite bilder från vår onsdag.


-8 grader men solen värmde gott på promenaden.


Underbara solsken och ljus.


Jag njuter av solens värmande strålar.


William njuter av solen.


ska man skotta busken också?


William sov sista biten och jag försökte försiktigt klä av overallen för att bära upp honom till sängen, men då vaknade han givetvis. Ingen nap för mamma idag.


Det blev sen middag, Porterstek (min favvo).
Så nu är vi mätta och belåtna. William sover sen 1 ½ timme tillbaka och nu sitter jag och R vid varsin dator och dricker lite kaffe.
Trots nada sömn i natt är jag ovanligt pigg, kan det vara solens förtjänst?
Ha en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Kristine

Ja visst var det en härlig dag,, själv låg man inne i soffan med persienerna nere :o( . Men jag hoppas det blir fler såna här dagar..

2010-02-24 @ 20:41:41
Postat av: E

Ja jag tror det var solen. Här är nu plus och grått. Jippie vad ickeroligt. Om man jämför med igår. Ni verkade ha en riktigt härlig dag.

Det hoppas jag ni får idag med.

KRAM

2010-02-25 @ 08:54:46
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här