Feber = ingen vaccination :(

Då var det dags för lite feber här, eller mer höjd temp, men ändå så mycket att sköterskan på BVC avrådde vaccination idag.
Vi har fått ny tid nästa vecka. Så typiskt!
Märkte redan på förmiddan att något inte stämde med William då han ville bli buren hela tiden och bara gnällde (inte likt honom som annars för det mesta är jätteglad).
Nu sover William så jag får väl passa på att fixa lite mer här hemma.
Vi gör ett nytt försök nästa vecka, passar bra att tiden är samtidigt som öppna förskolan.

Smågnällig William i Adidas-tröjan han fick av farfar och Inger i julklapp.

 

William har somnat på soffan Jeansen fick han i doppresent av min faster & kusin med familj.

 

Har ännu en gång rensat i Williams garderob, dags att köpa nytt då det inte finns så mycket kvar efter rensningen.

Har beställt lite nytt från H&M, storlek 86(!!!). Och massor ska inhandlas på BABY & BARN-mässan i mitt Göteborg, men det är ett tag kvar dit.

 

Hopp, då var tvätten klar, plikten kallar ;0)

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Stackars lilla sötnosen, hoppas det blir bra fort. Vad SÖT Adidaströjan var!



Jag tänka tipsa dig om att du kan vinna hemligt klädpaket från Lipfish hos mig nu, så söta kläder!



Jag önskar dig en fin kväll! Kram Elin!

2010-02-11 @ 20:30:54
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hoppas lillen kryar på sig.

Ha en alldeles förträfflig fredag.

KRAM

2010-02-12 @ 07:07:44
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här