Fredag och plusgrader

Fredag och plusgrader.
Här är dimmigt och töväder, konstigt då dom sa på nyhterna igår att det skulle komma massor av snö.
Vi har inte skottat av altantaket än och jag kan riktigt höra hur det knakar i brädorna.
Tövädret gör ju snön ännu tyngre på taket.

William väckte oss vid 5.30 redan (tack!). Både jag och R skulle upp tyckte han.
Lyckades få lilleman vara kvar i sängen till 7 sen gick vi upp och åt frukost.
William har somnat om och jag har nu fått tid att betala lite räkningar i lugn och ro.


Önskar er en skön fredag!


Kommentarer
Postat av: Blondiie was here=)

Här är med plusgrader o i kallebäck har dom evakuerat massa boende i ett hus som håller på att rassa ihop!

ganska komiskt att det blir katastrof så fort det kommer snö! jag har hellre soligt och snäigt än regningt och plusgrader!

kramis

2010-02-26 @ 14:27:36
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här