Jobbig löpkatt

Morning!
Jag vågar nog säga att jag har sovit som en prinsessa inatt :)
Den löpande katten har jag inte hört på hela natten. (Hon löper just nu)
När vi gick och la oss igår stängde vi sovrumsdörren, katten hoppar upp och öppnar, vi stänger, katten hoppar upp och öppnar... Så där håller det på.
Tillslut låser R dörren och katten fortsätter att hoppa på handtaget. Varje gång hoppar jag till och bara hoppas att William inte ska vakna.
Efter en bra stund orkar vi inte mer och R skruvar bort handtaget på dörren så att bara VI kan öppna/stänga och katten blir tvingad att hålla sig på golvet.
Hahaha...
Vi kan sova gott resten av natten.


Vår lilla löpande diva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här