Mätt som en plätt!

Oj, vad mätt jag är!
R stod för middagen idag och lagade en superb potatisgratäng med fläskfilé och bearnésås (stavas det så?).
När ska jag lära mig att inte äta så mycket?
Det blev en sen middag så William fick tjuvstarta lite. Efter maten somnade William nästan stående han var så trött ikväll.
Det var inte många minuters sömn för unge herr Olsson idag. En halvtimme vid 9.30 ingen middagslur då hans pappa inte kunde låta bli att busa med honom, sen var vi på kalas hos William och Antons kusin och där däckade han efter en lång stund i mitt knä, ingen vidare god sovstund där inte.
Försökte få honom vila när vi kom hem, men nope, det ville han absolut inte.
Hoppas att han sover lika bra i natt som igår.

Det blev pulka till och från kalaset idag.



Anton drar William i pulkan på parkeringen.


William i sin söta babypulka.


Ikväll blir det film, en stor godispåse och massor av vatten.


Kommentarer
Postat av: Helena

Béarnaise om man är fransos :) (eller kanadensare som Steph hehe)

2010-02-07 @ 01:37:36
Postat av: Mamma

Så gullig.....längtaaaar!

Pöss mamma.

2010-02-07 @ 10:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här