Sand i ögonen?

Inte på riktigt, men det känns så.
William "råkade" hamna i vår säng vid 2 redan och där blev han kvar.
Har därför varit vaken sen kl.4 av att liten bankat på mig (tror att han ska få mat då), bankat på sänggaveln, pratat, skrikit, gråtit (tyckt synd om sig själv).
Vid 5-tiden efter att ha försökt natta honom i sin egen säng orkade inte jag mer utan la honom brevid igen och han somnade om efter en stund.
Nu har vi varit uppe i ca 1 timme och det vore ju synd att säga att jag är pigg idag.
Det hade ju varit skönt att få sova en timma eller två extra EN gång.

Ska börja kolla priser på tågbiljetter snart. Ska ju ner till Göteborg i april * LÄNGTAR *
Dels ska jag träffa familj, släkt och vänner men dessutom är det ju BABY & BARN-mässan på Svenska mässan (mitt i mot Liseberg) Ska gå dit med den gravida lillasystern och hoppas dessutom få träffa på en del vänner inne på mässan.

SES VI DÄR?

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag längtar så jävla mycket tills ni kommer hit :) Vi kommer få så himla skoj :) Pöss!

2010-02-07 @ 10:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här