Sömnbrist?

Oj,oj,oj, jag har inte sovit mycket inatt.
Att William kan vara så pigg som han är, det är ju helt otroligt.
Jag är i alla fall som en zombie! William har hållt på sedan kl.1 i natt, fick honom att somna om i sin säng igen fram till halv 4.
Efter det började la jag honom i vår säng. Där sov vi ingenting till strax innan kl 5 då jag fick William att somna om och bar in honom till sin säng igen. Puuuhh!!!
Det funkar inte att ha honom liggandes i vår säng då han tror att han ska få äta en gång i kvarten medan jag skulle vilja vänja honom av med det. Och William behöver absolut inte äta på natten.

Inte nog med det så har vi en sjuk minitonåring hemma, en ynklig liten sådan.
Dels så har han ont i halsen (dock ingen feber), sen flög han av en pulka i skolan igår och slog i rygg, svanskota och nacke. Han kompis gick det värre för, då ambulans tydligen hämtat honom.
Är det inte konstigt att dom inte tog en snabb titt på Anton som var med i samma fall?
Det blir vilodag hemma idag för hans del. Vi får se om det blir vårdcentralen senare när han vaknat.

När R gick upp vaknade Willam då var klockan strax efter 6, han bars över till vår säng. Jag inbillade att han k a n s k e skulle somna om igen, men ack vad jag bedrog mig.
Han for runt som en vilde i sängen. När R skulle gå kom han i för att säga hejdå. Då händer nåt nytt! William sätter sig upp själv från liggande, det har aldrig hänt tidigare. Och R var först att få se denna händelsen. Jag hoppas att få se under dagen.

Nu blir det sjukanmälning av minitonåring, kaffe till mig och playhouse Disney till William en stund.
Måste även boka tid för 8 månaders kontroll på BVC

Hörde något om mer snö? (Var det inte så Kristine?) Hoppas INTE om jag måste gå till vårdcentralen.

 

Kram


Kommentarer
Postat av: Kristine

skrattar så jag nästan ramlar av soffan Jo mer snö vart det under dagen,, så ni har väl suttit inne antar jag ;o)

2010-02-03 @ 17:12:02
Postat av: Linda

Kristine: Ja, vi har suttit inne HEEELA dagen ;)

Hoppas på att kunna gå ut imorgon.

2010-02-03 @ 19:21:06
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Kristine

Fy va tråkigt att inte kunna ta sig ut, o tyvärr verkar det vara så här ett tag till. Läste hela inlägget igen. Du har lite tuffa nätter,, får du sova nåt på dagarna då?

Hoppas Anton blir bättre, det e inte kul o ha ont så där. Men men, vem har inte gkort sig illa i pulkabacken..

Ha det bra!!

2010-02-03 @ 21:38:12
Postat av: Helena

Ja! Mireille har också lärt sig att sätta sig upp själv nu. Hon är så mallig!

2010-02-03 @ 22:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här