Underbara fredag!

Dagen har hittills varit super trots snön som fortsätter att falla.
Började morgonen att promenera ner till centrum. Vägen dit var INTE plogad! Kul när det snöat i två dar nu.
Det är så att man har träningsvärk nu, alltid nåt positivt.
Åt en god smörgås på Cafét när jag kom fram.



William och jag myser på café i väntan på...

...att Anton ska dyka upp.

När Anton kom gick vi till doktorn och allt gick bra.
Vi gick och handlade på både apoteket och mataffären innan vi slutligen köpte varsin kycklingkebab till lunch.
En latte och en varm choklad inhandlades också när vi gick förbi pressbyrån på vägen hem.
Det var kallt och blåsigt. Anton tyckte att mina öron såg ut som två röda tomater hahaha.
Anton var också fin på vägen hem...


Äta kebab och gå samtidigt? Ingen bra idé va ;0) 

 

Linslus...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här