Glad, lycklig torsdag!

Godmorgon!
Idag hade vi sovmorgon till kl. 8!!! Jag blev jätteförvånad när jag vaknade och William fortfarande sov.
Vi har haft en lugn och skön morgon, ätit frukost, lekt och nu myser vi i soffan en stund.
William läser i en av sina böcker (han älskar böcker). Vår lilla katt har smygit upp och lagt sig brevid.


William och Grynet myser

I eftermiddag ska vi till BVC och vaccinera William mot svininfluensa.
Har funderat mycket fram och tillbaka på hur vi ska göra, men kom fram till att han ska få den.
Hörde att svininfluensan skulle komma tillbaka till våren och senast igår hörde jag om ett nytt fall.
William tillhör ju dessutom i riskgruppen.


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har för mig att någon sade att det här vaccinet skyddar mot en hel grupp influensor, men det kan också vara önsketänkande..

2010-02-11 @ 12:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här