Ännu mer snö!!!

Ännu mer snö och F O R T F A R A N D E blir folk förvånade att det faktiskt KAN snöa i Stockholm!
Nu ska ni ju inte tro att dom börjat skotta ännu, varför göra det OM det kommer mer snö?
På gångbanan utanför vårat lilla radhus är det nog säkert 15cm snö, detta gör att jag ÅTER IGEN måste stanna inne.
Det finns inte en chans att jag kan ta mig ut med vagnen idag, vi har en babypulka, men William sitter inte så bra i den än. Kanske borde göra ett nytt försök?


William testar pulkan (gammal bild)


Vår gång igår eftermiddag...


Hur insnöade är ni idag?


Kram

Kommentarer
Postat av: Kristine

Ha ha ha jag e jämt insnöad :o) . Men imorse tog det priset.. Jag kom loss med min bil, men en bilgranne satt fast så det stod härligt till.. Det tog ett tag men efter mycket skottning o puttande drog han iväg... Men *** att de fortfarande inte har plogat,, vad e det för stolpskott vi har här!!

Ja ha det bra,, hoppas ni kommer ut nån dag ;o)

2010-02-04 @ 16:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här