Aj,aj,aj

Nu har vi varit och storhandlat hela familjen. Alltid lika roligt eller inte.
Var smart och skrev inköpslista den här gången så det gick relativt snabbt och det blev inte så mycket onödigt, förutom lite snacks som R stoppade i vagnen.
När vi packade alla varor knäckte det till i min rygg och det har fortfarande inte släppt. Det gör sjukt ont!
Ofta sätter sig min stress just i ryggen och ja, det har den ju gjort igen. GAAAAH!!!
Det blev en sen middag, vi åt vid 19, William var supertrött och jättegrinig, men vi fick i oss middag/kvällsmat sen var det hopp i säng för William.
Nu sover William och Anton har precis lagt sig han med. Jag tror att jag dyker i säng strax jag med... Kanske mumsa på lite godis och titta på Stargate Atlantis med R.

Imorgon kommer frisören och jag ska få bli fin i håret Wiiiie!!!
Söta fru Schenk kommer över och håller ett extra öga på William under tiden.

Natti, natti






Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här