Återbesök på sjukhuset


På väg till sjukhuset

Då har vi varit på återbesök på sjukhuset med William (läs tidigare inlägg).
Allt var bra nu, inga pipljud i lungorna och andningen inte längre ansträngd.
Prickarna som William har i ansiktet oroade lite så dom gjorde ett pricktest, men det visade tack och lov inte på några allergier. Det kan ju även bero på den extrema kylan.
Det gjorde ont att bli stucken så det var skönt att få vila hos pappa efteråt, William somnade på Robbans arm och sov hela vägen hem i bilen.
Fick lite bannor att vi badar William för ofta (varannan dag), enligt doktorn ska han bada max 1ggr/vecka särskilt nu när det är så kallt ut.


Hur ofta badar era bebisar?


Nu har vi varit hemma ett tag och William ska strax få lite middag, sen sticker vi iväg till McDonalds. Har inte ätit där på evigheter.


Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Stackar liten, måste vara jobbigt men skönt att allt verkar vara bättre.



Alltså, jag badar min lilleman kanske en eller två gånger i veckan, oftast för att tiden inte finns med två barn hahaha, det är fullt upp och när tiden är inne för läggning är klockan så mycket att vi inte hinner med ett bad =) Men jag får säga att Filips hud är jätte fin, aldrig torr eller röd, så det kanske är bra för huden att inte bada för ofta, fast sen är alla barn olika ;)

2010-01-07 @ 16:14:05
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: natta

hej kul att höra!och att du tycker min header är fin!jag älskar med hellokitty!

2010-01-07 @ 19:02:16
URL: http://hellokitttys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-07 @ 19:08:10
Postat av: Evelyn

Vad skönt att lungor och andning låter bättre nu! Angående badet så är det väl så himla olika från barn till barn. Milton badar vi kanske 2 ggr på 3 veckor skäms men han var ändå förfärligt torr en period nyligen.



Att jag lagar Milles mat själv är mest en snålhetsgrej men också ett försök att laga bra mat till honom senare i livet. Jag tycker det är urtrist att laga mat till mig själv och det är väl inte direkt tallriksmodellen jag äter så jag tänkte att om jag från början är noga med hans mat så bör väl jag också halka in på den bra maten, i alla fall när han blir lite större och vi ska äta samma mat!



Angående recept så finns det en jättebra bok som heter Mosboken. Jag beställde den från adlibris.se. Annars kan jag försöka lägga upp lite av de recepten i bloggen framöver.



Ha en bra kväll!

2010-01-07 @ 23:32:44
URL: http://eyz.blogg.se/
Postat av: Blondiie was here=)

mina barn badade nästan varje da men jag hade natusan sova gott i badet, den luktar ljuvligt får barnen trötta och dom blir helt oljiga av den! testa en! kram

2010-01-08 @ 11:10:48
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här