Drag Me To Hell

Årets bästa skräckfilm på bio 2009???
Jag vet inte om jag kan hålla med. Den var helt okej och ganska rolig, jag hoppade till flera gånger.
Den var helt klart värd att se.

En ung kvinnlig långivare får order att avhysa en gammal dam för sitt hem och får då en övernaturlig förbannelse kastad över sig. Detta gör hennes liv till ett levande helvete. Desperat vänder hon sig till en siare i ett försök att rädda sin själ medan onda makter fortsatt försöker pressa henne till att bryta ihop




Ciao!

Kommentarer
Postat av: Blondiie was here=)

jag tycke inte den var läskig..... men den gick å se =)

kram

2010-01-04 @ 11:32:44
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Erika

Tyckte den var ganska skojjig,,särskilt scenen när hon liksom skall "bita" henne i hakan utan tänder ;D

köpte den på www.filmochting.se ,där jag gjorde mig till lycklig ägare av en gizmo från gremlins, så allt va förlåtet oavsett hur filmen var....

2010-02-04 @ 23:14:32
URL: http://www.filmochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här