En liten speleman?

Halv 11 ringde fru Schenk och vi bestämde oss för att ses i centrum och ta en fika på caféet där.
Gav William lunch och sen gav vi oss iväg mot centrum.
Köttbullemacka och kaffe blev det och gott var det när man var hungrig.
William skrattade och "pratade" med alla. Han är inte blyg min prins.
Efter fikat gick vi till leksaksaffären för jag letar efter plastverktyg till William, han älskar ju att banka och slå på saker. Vet precis vad jag är ute efter, men det fanns inte så vi letar vidare, istället kom vi ut med...


Marackas och en tamburin.

Givetvis har min son ärvt sin mammas musikintresse (spelar x antal instrument)

William somnade på vägen hem och fick leka med instrumenten när vi kom hem och han hade vaknat.
Gissa om det var en glad kille.



Här testas flera varianter, man kan slå med marackasen, men handen, till och med nappen funkar att trumma med.


Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det var en snäll mamma som köpte dessa leksaker =) Tro mig, du kommer snart att köpa tysa leksaker =)

Nej, men ibland skulle man vilja kunna öka och sänka volymen. Men de har riktigt kul också, så det är värt det.

2010-01-20 @ 20:52:06
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Blondiie was here=)

Du har världens finaste lilla prins!!!!!

2010-01-22 @ 21:22:52
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här