Godmorgon tröttmössor!

Ja, idag är i alla fall vi riktiga tröttmössor, hela familjen, trots att vi sovit större delen av natten.
2 gånger inatt vaknade jag och Robban av att Williams leksaksmobil började spela. Helt sjukt!
Men imorse kom jag på att William tappat den i golvet i badrummet och att jag sköljt av den, så det har nog blivit kortslutning i den.

Anton hjälpte mig bära upp julsakerna på vinden igårkväll, när han kikade runt där uppe hittade han den gamla vardagsrumsmattan.
Då fick jag för mig att byta matta i vardagsrummet då jag för ca en vecka sen råkade hälla ut en kopp kaffe på den gamla och detta tyvärr inte gick bort. Tur att vi sparat den gamla på vinden.
Den "nya" var full av hund & katthår när jag rullade ut den på golvet, men det är borta nu.

Tips!
För att få bort hund/katthår från mattor kan man använda en fönsterskrapa.

Ser ni skillnaden?

 

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här