Godmorgon underbara vinter!

Inte många timmars sömn inatt heller, vet inte riktigt vad min lilla skrutt håller på med just nu.
Sover inte mer än MAX en timma i stöten sen vaknar han och är jätteledsen. Det spelar ingen roll om han sover i sitt rum eller i vår säng.
Jag antar att vi fick det för lätt i början då William allt som oftast somnade vid 7 och vaknade vid 1 och sen nästa gång vid 6, men nu känns det som att jag inte hinner somna innan det är dags att vakna.
Undrar just hur det ska gå nu när R börjar jobba på måndag... Slut på semestern.
Ja,ja, det blir bra tillslut, måste bara hitta nåt som funkar hos oss.

Någon som har lite tips? JA TACK!!!

Gröten är avklarad och kaffet är klart.
William leker på golvet med sina telefoner (favvoleksakerna).

Det ser ut att bli en underbar dag så vi ska nog palta på oss lite kläder och ta en promenix idag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Blondiie was here=)

dom perioderna är AVSKYVÄRDA!!!!! och dom åter kommer under flera år framåt=)

Men jag har hört att barnen bröjar drömma väldigt mycket i williams ålder, kanske är det, dom bearbetar ju trots allt allt som hänt i sina drömmar!

kram

2010-01-08 @ 11:08:48
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här