Goodnight...

Tror jag tackar för idag och lägger mig.
Vi började lägga William vid 19 och han slocknade som ett ljus... trodde vi! Efter 45min vaknade han och har i stort sett varit vaken sen dess, men han är så trött så han knappt hänger ihop. Vad gör man?
Jag har nog testat det mesta. Är det en fas i hans utveckling?
Hoppas i alla fall att detta är övergående då jag verkligen behöver få sova en stund.
Har stora (ICA)påsar under ögonen för att jag inte har sovit ordentligt på läääänge.
Det ÄR jobbigt att behöva "jaga" sömnen, men det är mycket det som snurrar i mitt huvud (tror säkert att många småbarnsmammor håller med).

Önskar er en mysig fredagskväll.

Kram



TRYCK HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här