Happy thursday!

Full rulle idag! Det gillar vi :0)

Natten har varit ok, trots att William önskat att få äta i stort sett varje timme sen kl.3.
Just nu så strejkar den här mamman för hon behöver sömn. Det blir en napp och ett godnatt sen somnar vi om och så har det hållt på hela natten. William har legat i min säng i natt, jag orkade inte springa 411 gånger.
Trots lite sömn är vi båda relativt pigga idag (än så länge).

Kl 9 ska vi möta Helena och Mireille utanför och gå ner till öppna förskolan, idag ska vi få gå till gruppen med större barn (från 6 mån). Tror att det blir en liten sångstund också, kul då William älskar musik.

När vi kommer hem från det besöket får vi besök hem istället... En gammal vän till mig är uppe  i Stockholm några dagar och kommer hit och hälsar på. Ska bli så kul då vi inte träffats sen 2006 (tror jag)

Bråttom, bråttom... Vi ska ju hinna med lite gröt och annat småfix innan vi kilar ger oss ut på dagens äventyr.

Ha en supermysig dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2010-01-14 @ 07:54:49
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här