Hur länge orkar ungen hålla sig vaken?

My god! Hur länge orkar ungen hålla sig vaken?
Jag försökte natta honom i 2 timmar men det var en "jag-är-så-trött-att-jag-inte-vill-somna-dag" idag.
Precis när han somnat till och jag var på väg ut ur rummet hoppade han till och blev jätteledsen.
Efter en stund var han givetvis klarvaken och fick då komma upp en stund.
Det busades lite med papsen och sen försökte vi igen. Tillslut gav jag upp och gick och satte mig här. R låg kvar med William och har nu lyckats få honom att somna Ä N T L I G E N!!!
Vet inte varför William har börjat krångla på kvällarna (och nätter). Kan han minnas dagens pricktest som skrämde honom?
Tänk om  jag visste varför så jag kunde hjälpa honom.

(bild från gårdagens middagsnap.)
Lilla pruttunge.

Nu ska jag rota i skåpen efter något gott (läs godis) för det är jag värd!

Kram

Kommentarer
Postat av: frida

haha tack så mycket :)

2010-01-07 @ 22:49:14
URL: http://froolf.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss

jag känner igen det där, ibland går det bara inte. Hoppas att det blir bättre snart.



Jag önskar er en toppenfredag! Kram Elin!

2010-01-07 @ 23:21:15
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här