Hur lite sömn behöver en bebis???

Hur lite sömn behöver en bebis??? Jag som vuxen behöver i alla fall nååågra timmar mer än det jag fått sista tiden.
Det känns som att William inte sover mer än en timme i stöten innan han vaknar och vill ammas. Jag tycker att EN gång på natten kan väl vara okej (fortfarande väldigt kluven i amningsfrågan), men när det ska ätas VARJE gång han vaknar, då vill jag inte vara med.
Hoppas på en bättre natt och att jag kan somna i tid (1.30 är inte okej) så jag blir piggare imorgon.
Kanske en middagslur efter Williams läkarbesök?
Nu har kaffet runnit ner så det får bli min räddning  mot tröttheten och huvudvärken en stund.

Torsdag idag, det betyder att det är helg imorgon! Underbart!!!

Hoppas på mildare väder nu så vi kan ta en liten pulkatur utan att förfrysa små babykinder.



Ha en underbar torsdag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här