Låt mig få sova en stund...

Bara en liiiten stund extra på natten.
William har börjat vakna vid 4.30, sen håller han på till man går upp. Skriker glädjetjut, vill ammas, banka på mamma och pappa.
På natten försöker R ta William, men han vill BARA ammas och jag ger med mig tillslut.
Hur ska vi kunna sluta?

Tänk om jag hade ro att sova middag ihop med William, men då har jag ju så mycket annat som (inte) måste göras.
Bläääh!

Så nu har jag klagat lite...
Förövrigt måste jag ju säga att min lilla kille är så underbart snäll, det finaste jag har.


Trött mamma...

Kram

Kommentarer
Postat av: Blondiie was here=)

Alex ville absolut inte sluta amma inte Emelie helelr å BVC tjatade som fan att man skulle amma tills dom var ett år!



Nu var jag ju själv me Emelie men rådet alla gav å som många gjorde var att mamman sov borta en helg.... på nätterna för då känner inte bebisen doften av mamma å då har papp alättare att få det att fungera... alternativt kan du kanske sova i ett annat rum=9 månag barn vaknar ändå på natten å då vet jag att om mamman inte fanns i lgh så kände inebebisen och lugnade sig fortare.... vet inte om det fuunkar, jag kunde inte säga nej till barnen för dom behövde ju tutta för mat å närhet tydligen då, å visst gör det ont när dom gråter hjärtskärande, har du bestämt dig så var benhård å ge inet med dig för då lär dom små rackarna sig! lyka till!!!!

kram

2010-01-05 @ 11:45:03
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här