Svisch... så var dagen borta

Är det någon mer än jag som tycker att helgerna går alldeles för fort?
Man hinner ju inte göra någonting nästan.

William har precis somnat och jag hoppas att han sover gott en bra stund nu, gärna hela natten.
Idag har vi varit iväg en sväng hela familjen till S-tälje.
Anton fick sig nya XBOX360 spel.
Till middag gjorde vi kyckling och sallad i pitabröd med vitlöksås och mangorajasås. Supergott!
Efter maten lekte jag och William länge på hans rum, just nu är musik väldigt roligt och att spela på instrument.
Lyckades hitta felet på hans lilla piano också, någon har satt i batterierna åt fel håll, så det var ju inte konstigt att den slutat funka helt plötsligt.

 

Det var allt vi hunnit med i dag...

Vart tog dagen vägen?

 

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här