Vinnare av majskrokar

Tävlingen är nu avgjord och 3 vinnare är utsedda.


1:a pris
En stor påse fruktkrokar, en påse vaniljkrokar och en påse majskrokar
Postat av: Chris
"Jag vill gärna vara med och tävla, då jag har barnbarn. Roligt att kunna bjuda dom på majskrokar."
2010-01-06 @ 22:07:30

2:a pris
En påse vaniljkrokar och en påse majskrokar

Postat av: Ammie
"Tjena mina barnbarn gillar majskrokar så det vore trevligt att vinna någon ny sort att överaska med"
2010-01-07 @ 20:08:30

3:e pris

En påse majskrokar
Postat av: Helena

"Mums! Strykande åtgång är det här hemma, hon biter så det krasar. Jag brukar bryta småbitar också, så får hon pilla med dem och träna pincettgreppet. Jag vinner gärna en påse ;-)"

2010-01-07 @ 10:34:49

 

Maila mig era adresser så kommer goda krokar på posten

 

Kram


Kommentarer
Postat av: Becca

vart har du köpt krokarna??vaniljen o frukten tänkte ja på :-)

2011-05-30 @ 16:20:51
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här