Forsfiske

Igår kväll var vi nere på holmen vid forsen och fiskade.
Jag har inte varit där på två år.
Visste inte om jag vågade ta med mig William dit först, men vi testade.
Vi packade till och med vagnen i båten IFALL William skulle somna, men det var ju onödigt bärande för William hade fullt upp med annat.
Det grillades korv och kokades kaffe över elden.
Även jag fick fiskat med mitt spö idag och givetvis var jag den som dessutom fick fisk. En söt liten harr som Anton fick springa och kroka loss hahaha...
Jag fiskar gärna, men jag vill inte kroka loss fisken.

Jag trodde att R hade med sig kameran och R trodde att jag hade med mig den så tyvärr blev det inga kort.
R´s mamma hade också tänkt på kameran, men glömt den.
Visst är det typiskt?!?


Kommentarer
Postat av: Monika

Hmm ska vi tro på det? (skoja)Glöm inte kameran nästa gång....

Går den fisken o äta?

Vi fiska igår o fick en liten regnbåge :)

2010-07-16 @ 11:07:04
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här