Fortfarande trött

Fy, jag är fortfarande trött.
William somnade strax efter 19, men vaknade ganska snart igen.
Jätteledsen, nästan hysteriskt och jag fattade ingenting, han ville inte ens ta nappen.
Tillslut kände jag efter i hans mun och mycket riktigt, ännu en dum kindtand trycker på i nederkäken.
Klart som sjutton att det gjorde ont.
Vi gav lite alvedon mot smärtan och riktigt kallt vatten i nappflaskan och nu sover han sen en bra stund tillbaka.
Detta är tredje kindtanden på 4 veckor. Stackars lilla prinsen vad jobbigt om det ska göra så ont varje gång man ska få en ny tand.

Anton sover hos farmor idag med, han ska visst sova där tills vi åker hem på tisdag.
Mys för honom att slippa päronen ;)

Jag och R har hyrt en film. BAD LIUTENANT hette den visst.
Karameller och läsk hamnade också i korgen, så ikväll blir det film och söndagsmys.
Hoppas bara inte åskan väljer att slå till igen, för då måste vi dra ut TV´n.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Superäcklig film! Fast bra för den lämnade verkligen inte mej oberörd!

2010-07-20 @ 23:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här