Home sweet home...

Godmorgon!
Ja, då har vi varit hemma i lite mer än ett dygn.
Vi var hemma redan vid 4 igår morse, då packade vi snabbt ur bilen och gick direkt upp och sov en stund.
William sov nästan hela vägen i bilen hem så han hade ingen större lust att ta någon längre sovmorgon.
R som inte hade sovit någonting var helt slut stackarn.
Vid 9.30 väckte vi Anton för att åka iväg och köpa frukost och handla så vi kunde ta det lugnt reesten av dagen sen.
Vi körde hem Anton som ska vara hos sin mor ett tag nu.

Hämtade ut min bloggvinst från Babylooba som jag vann hos MansonDust för ett tag sen. (Tack för superfin vinst!)
Efter det åkte vi direkt och handlade lite mat så vi hade något i kyl och frys.
Större delen av dagen gick åt till att packa upp och tvätta och vi är fortfarande inte klara på långa vägar.
Varför ska man alltid ta med sig så mycket saker när man åker på semester?

William hade jättesvårt att somna igår, var ledsen och ropade aj,aj,aj i nästan 2 timmar.
Jag tror att det är dom där kindtänderna som spökar igen, hoppas att dom kommer fram snart så han slipper plågas på kvällarna.
När William äntligen somnat (starx efter 21) rensade jag ogräs i trädgården, sen satt jag och R på altanen och njöt av kvällsvärmen.
Kvällen avslutades med popcorn och film... Jag hann se 10 minuter i början innan jag somnade ;)

Idag ska jag njuta av värmen,, vad ska ni göra?


Kommentarer
Postat av: emma sofie

Hej! Vilken fin sida du har!

Hoppas du får en fin dag.

kram

2010-07-22 @ 09:11:16
URL: http://masofie.se
Postat av: Monika

Välkommen hem!

Skönt o sova i sin egen säng antar jag :))

2010-07-22 @ 09:54:28
URL: http://monckan.blogg.se/
Postat av: emma ;*

viilken fin blogg du har !

2010-07-22 @ 15:28:05
URL: http://emmatheeander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här