Lördag i ottan...

Nu är vi uppe så där tidigt igen. Närmre bestämt 4.55 och det är INTE okej.
En flaska välling och mer sömn (trodde jag).
Försökte få William att somna om, men det gick inte alls, så nu är vi uppe. * GÄSP *

Min hemlängtar börjat växa sig starkare nu.
Jag vill hem och greja i min trädgård (om den inte är igenvuxen).
Hem till Williams spjälsäng och MIN säng.
Tänk vad man uppskattar sitt hem mycket mer när man varit borta ett tag.

Nu ska jag dricka lite kaffe och hoppas på att tröttheten går över strax.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jätte fin blogg! Vem har gjort designen? :)

2010-07-17 @ 08:25:30
URL: http://hannalagerkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här