Njuter av tystnaden...

William sover lunch innan lunch idag.
R och Anton är och fiskar i forsen, jag njuter av tystnaden.... Helt tystt är det väl inte, de där förbannade myggornas surrande blir man aldrig av med.
När killarna kommer tillbaka ska vi åka ut med båten en sväng.
Har varit bra sugen på det i nästan 3 veckor och nu är det faktiskt min tur att få bestämma lite tycker jag.

Åkte ner på byn med William förrut, skulle handla lite.
Mataffären öppnar sent här, kl.12 , vi var där prick 11.
Det blev till att handla på bilisten istället för jag vägar åka ner igen.
"Unnade" mig och William en liten mjukglass, för det var vi värda ;)

När kommer Stockholmsvädret hit?




Kommentarer
Postat av: Monika

Myggen slipper vi här iaf :)

2010-07-11 @ 16:32:37
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här