Undrar fortfarande när solen kommer...

Det blev inte så mycket "datortid" för min del igår.
William somnade inte förrens kl.21, han som vanligtvis somnar vid 19.
Jag vet inte vad det var med honom. Han skulle stå på huvudet, snurra runt, sjunga, klappa katten, ropa på pappa... You name it!
R tog honom en stund, men inte hjälpte. Efter mycket om och men så somnade William i alla fall, men då var jag också helt slut och somnade på soffan.
Det blev ingen film här igår, men jag antar att   jag behövde sömnen mer än att se på film.

Nu blir det frukost här och planera vad som ska göras denna mulna regniga dag.

Undrar fortfarande när solen kommer...


Kommentarer
Postat av: Monika

Du kan få min sol :)

2010-07-14 @ 21:44:10
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här