Äntligen fredag!

Regnet fullkomligt vräker ner på utsidan.
Det blir en dag inne idag, men det gör ingenting då vi absolut måste städa hemma idag.
Imorgon är det ju 1 års kalsas för William.

Vi tog sovmorgon till 6.30 idag igen och jag kan inte annat än känna mig lite bortskämd haha.
William sover numer HELA natten i sin säng, fast han vaknar alltid minst en gång.

Frukosten är avklarad, jag njuter av dagens första kopp kaffe och William myser brevid mig i soffan.
Playhouse Disney på TV ofcourse.
Anton sover fortfarande och gör väl så en tag till tror jag.




Idag är jag glad för att:
Det regnar så jag slipper vattna i trädgården.


Kommentarer
Postat av: monika

Så kan man ju oxå se det...att slippa vattna! :))

Ha en bra helg, efter regn kommer solsken...

Kram

2010-06-11 @ 09:50:37
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här