Gråa torsdag...

Godmorgon!

Vaknade av att William pratade med mig. R hade hämtat honom.
Vilken mysig stund att få gosa med sin bebis som inte längre är någon bebis utan stora killen nu.
Regn och rusk på utsidan, jag antar att Göteborg skickat hit sitt väder ;)

Jag hade planer på att lägga upp lite bilder från igår, men mobilen dog och jag lyckas inte få liv i den.
Så det får bli senare.
Idag ska det beställas tårta och glutenfri bakelse till Williams kalas på lördag.
Vi får väl hoppas att solen är tillbaka till dess.

Myspace Comments




Kommentarer
Postat av: Lindet

ja vi har verkligen haft turen med oss. Till och med Jimmy börjar bli en turgubbe. Han vann förut en fototävling (3:e plats) som gav oss en parisresa och sedan har han inte vunnit så mycket mer...men nu minsann har han börjat vinna en jädra massa :)



Super skoj :)

2010-06-10 @ 09:16:33
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här