kalasdag

Riktigt skitväder ute, men jag ger inte upp hoppet utan hoppas fortfarande att det blir sol runt 12 så vi kan ha 1 års kalas ute.
Har beställt blå princesstårta som ska hämtas om några timmar, undrar vad William tycker om tårta ;)

Vi tog lite sovmorgon idag efter en jobbig natt.
William vaknade vid 2.30 och var ledsen, satt sen hos honom till 3.30.
När han fortfarande INTE somnat la jag honom hos oss och där somnade han efter ytterligare 30 minuter för han trodde att det var morgon.
Vaknade 6.45 av att någon sparkade på mig, det var William som inte ville ligga kvar i sängen längre.
Nu har vi massor att göra innan kalasdags!
Givetvis dukar vi med Musses klubbhus artiklar från se HÄR

Myspace Comments

 



Kommentarer
Postat av: Liten

Hoppas verkligen ni får fint väder, här stormar det typ :/

2010-06-12 @ 12:18:59
URL: http://redhotbloodedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här