Tordags babbel...

Torsdag morgon... Snart semester... Ä N T L I G E N ! ! !
Vår bil är nu snart i tip,top form då R har fixat en del som behövde bytas nu är det bara kamremsbyte kvar.
Lämnar in bilen för det imorgon och sen är det klart.

Känner mig pigg och utvilad vilket även = en glad mamma.
William låg och pratade i sin säng (som vanligt) det var det jag vaknade av.
Det mest underbara ljud man kan tänka sig.

Idag går vi en sväng till mitt jobb och träffa min chef för att få lite info inför hösten.
Jag ser fram emot att få börja jobba igen, MEN jag mår så sjukt dåligt av att behöva lämna bort William.
Jag tror absolut inte att han kommer att ha några problem med dagis, det är hans mamma som står för den mesta seperationsångesten... (det brukar vara så).
Jag har bestämt att bara jobba 80% första året för att William inte ska få så långa dagar.

Hur gör ni som ska börja jobba efter mammaledighet?
Går ni på för fullt eller går ni ner i tid?




Kommentarer
Postat av: Mela

Hej...

Jag började jobba kvällar när jag gick från mammaledigheten med minstingen jag har.. Han e dock 4 år nu.. :P

Men ja började jobba 80% kväll när han va 6 månader.

Gick förvånansvärt bra !!!



Lycka till !!

2010-06-17 @ 13:45:20
URL: http://skjutenskata.blogg.se/
Postat av: jossan och amanda

hej jag gick på ful tid på en gång dels för amandas skulle å min , kan vara skönt att prata å träffa folk som inte bara prata blöjor och välling =) samt om jag skulle gå ner till halv tid så hade amanda bara fot varit på dagis 3 dagar i veckan villket jag tycker är så synd då inskolningen blir så lång, men det är ju en omställning för alla parter, du har vi amanda på dagis från halv 9 till 14 oo då min sambo jobbar natt blir det han som hämtar och jag lämnar då jag jobbar 11- 18 oo

2010-06-21 @ 15:57:37
URL: http://gosefisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här