Godmorgon på er!

Det verkar som (ta i trä) att vi börjar få lite rutin på natten. Nu vaknar William en gång runt 2-3 och somnar snabbt om igen för att sedan vakna 5-5.30.
Trött som en säl med sand i ögonen är jag, men det går strax över när jag fått i mig lite kaffe, William däremot är lika pigg och glad som vanligt.
* GÄSP *


Det verkar som att solen är här för att stanna ett tag. Skönt!
Kanske vi kan ha Williams 1 års kalas i trädgården nästa vecka då. Underbart!
Solen skiner redan och himlen är alldeles blå, det ser ut att bli en superfin dag!
Playdate med Mireille och Helena står på våran lista idag, om barnen nu inte sover omlott igen ;)

Har en STOR NYHET att berätta, men jag måste prata med inblandade parter först och se om det är okej att jag berättar... Mer om det senare.
Kan dock säga att jag var så lycklig igår eftermiddag när jag fick ett efterlängtat telefonsamtal.



Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: monika

Kul me roliga nyheter :)

Hoppas du piggnar till snart....sommar o sol, visst är det härligt? :)



Kram

2010-06-03 @ 07:12:18
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här