3 dagars feber?

Nu får den där elaka febern försvinna från min prins!!!
39,4 var den vid läggdags. Fick alvedon med skogsbärssmak, den slank ner ;0)
Sen blev det film tills ögonen inte orkade mer (ca 18.30).
Har pratat med sjukvårdsupplysningen för att höra mig för lite. Sköterskan jag pratade med var jättetrevlig och trodde att det nog kunde vara 3 dagars feber eftersom han ändå var rätt pigg.
Är han inte bättre på söndag skulle vi ringa igen.
Nu sover han i vår säng och får så göra inatt, lilla prinsen.


Myser i mamma och pappas säng till "Små Einstein".
(En förtidig födelsedagsfilm
)

Denna dagen blir nog inte roligare än så här tyvärr.
Hoppas dock på en feberfri liten kille i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här