Älskade söta lillasyster!

Har glömt att berätta...

I morse när jag slog på datorn poppade mamma upp på msn.
Hon berättade att min syster åkt i akut till sjukhuset igår då dom misstänkte blintarmen.
Givetvis hade hon blivit extra orolig nu när hon är gravid och bara har 10 veckor kvar, men bebisen mår toppen och sparkar på precis som h*n ska (jag vill gärna säga hon för både jag och R tror att det är en hon, en Hello Kitty ;) ).
Hon hade fått ligga kvar över natten alldeles ensam.
Nu har hon i alla fall fått komma hem igen. Så hon mår bättre.

Idisen jag har skickat en paket till dig... Jag hoppad att den dimper ner i lådan på Måndag.

Älskade söta lillasyster!




Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas hon kryar på sig och slipper ha ont. Och jag håller tummarna för att nätterna fortsätter så bra som jag lästa om här nedan =)

Vi slåss fortfarande med några uppvaknande varje natt....

2010-03-20 @ 19:55:52
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Hej! Vad jobbigt för din syster, jag var i precis samma situation själv och vet vilken oro man går med.



Jag fick kraftiga buksmärtor i v 27-28 någonting och även om vi snart uteslöt livmodern lades jag ändå in på BB-avd. för att som bäst kunna kontrollera bebisen. Efter några dagar blev jag bra igen och fick åka hem men de kunde inte säkert säga vad som varit fel.



När Milton var 2½ månad sprack sedan min blindtarm, jag är väldigt glad att kroppen "bestämde sig för att vänta" med sprickandet tills han var född...



Jag hoppas att din syster slipper mer problem med blindtarmen och att hon mår bra nu!



/Evelyn (jag har lagt ner bloggen nu)

2010-03-21 @ 15:51:25
URL: http://eyz.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Min älskade syster, du är så himla snäll! Jag känner mig bättre men fortfarande inte riktigt bra. Det blir lugnt för mig med mycket vila. Vad spännande med paket :) Du är alltid så omtänksam! Puss och massa kärlek, älskar dig!

2010-03-21 @ 21:37:52
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här