Dagen gick fort...

Dagen gick fort...
Strax efter kl 9 klev vi ut i solskenet och promenerade i rask takt ner till centrum för att handla lite.
Det var mycket folk ute trots att klockan inte var så mycket.
Smet in i på cafét på vägen hem och köpte med mig lite wienerbröd och struvor till mitt fikabesök, en obligatorisk latte på pressbyrån och sen promenad hem i rask takt.

Hemma vid 10.30 och William var vrålhungrig så lunch plockades fram till honom.
Strax efter kom min fina vän Jenny och fikade med oss. Vi pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt och länge som vanligt.
När Jenny åkt hem gick jag och William upp och sov middag 1½ timma. Lovely!
Har precis ätit lite mellanmål och nu ser William på favvoprogrammet chuggington.


Btw Idag säger vi...
Grattis

till William och Antons kusin
EMIL
som idag fyller
15 år

Vi säger också grattis till
INGER
som också fyller år idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här