Familjetur

Hoppade SKHLM, bestämde mig för att försöka spara mig till GBG-resan och då kunna handla mycket mer.
Måste ju hålla budget ;)
Åkte med hela familjen till S-tälje istället.
R skulle till Elgiganten och jag tog med mig pojkarna in på Rusta undertiden, sen tog vi en sväng in på intersport som hade halva priset på rean. Vi kom ut lika snabbt som vi kom in. Helt sjukt vad mycket folk det var och jag kom inte fram någonstans för affären var inte gjord för folk som kör barnvagn.
På vägen hem släppte R av mig och Anton i centrum och fixade lite lunch från grillen och handlade till lördagens middag som blir Tacos.
Nu är vi mätta och belåtna. Jag och William sitter i soffan och myser, Chuggington är på TV´n.
R och Anton bygger en ny dator till Anton.

Vädret är UNDERBART idag och det var verkligen för varmt med vinterjacka. Nya solisar är ett måste nu.

Ha en fortsatt underbar lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här