Glad bebis

Glad bebis vaknade strax innan 6.30 och bars över till vår säng.
Vi klev upp ganska direkt efter och gick ner och åt frukost. Vinkade av R som skulle till jobbet.
Väckte Anton som skulle upp för att gå till skolan.
Nu är det bara jag och William kvar hemma och strax gör vi oss iordning för att gå ut i det kalla minusvädret.
Ner till centrum för att handla lite. Tror jag smiter in i bageriet och köper nåt gott också.
Får ev. fikabesök vid lunch och då måste vi ju bjuda på nåt gott ;0)

Idag måste jag leta tag på tågbiljetter till Göteborg. Längtar massor!
Ska ju gå på Baby&Barn mässan när jag är där nere.

Det ser ut att bli sol idag och då njuter vi av den!
Igår sov William i vagnen på altanen och jag satt i solen och bläddrade i en resekatalog och drömde mig bort till sommaren...






Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter härligt! Vi har vågat oss ut på altanen också, men inte kommit i ordning där ute ännu. Rännan behöver fixas och lite sånt.



Här hemma vaknas det vid fyratiden numera :S Kan vara att hon är hungrig vid den tiden, vi tänkte prova att väcka henne med välling när vi går och lägger oss. Får se hur det går med det :-)

2010-03-16 @ 14:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här