"skrot"-dag hela familjen

Vi tog en "skrot"-dag hela familjen.
Vädret är inte det roligaste, det har både snöat gigantiska flingor och även regnats, himlen är alldeles grå och trist.
Alla är hemma och bara myser, vi åt en god brunch vid 11. stekt potatis, ägg, bacon, bröd och sallad, mycket uppskattat.
Efter brunchen gick jag och William upp och sov middag, vi slocknade som två ljus och sov i ca 1½ timma.
Känner mig helt färdig trots middagsnap, det får bli en tidig kväll för min del (idag igen).
William leker på golvet och har fullt upp med att försöka fånga bollar som rullas iväg, här övas även på att ställa sig upp mot olika möbler/föremål.




Kommentarer
Postat av: E

Det är skönt med skrotdagar :)

2010-03-22 @ 07:17:59
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här