Sol, sol, sol

Det blev en härlig tur i solen ner till Centrum, träffade en kollega på vägen som jag surrade med en stund.
Älskar att vara ute och gå i rask takt med musik i öronen (oftast bara ena örat, men ändå ;) )och William i vagnen.
Längtar till snön försvinner så man kan gå överallt igen.
Idag fick vi ta världens omväg då en stor lastbil fått för sig att backa in på gångvägen och parkera där, då var jag på väg att explodera.
Men,men vi tog en annan väg och ilskan försvann snabbt.
När vi kom hem hade Jenny ringt så jag ringde tillbaka och strax därefter kom hon över på kaffe.
Godaste blåbärlängden hade hon med sig, visst är det typiskt när man ska "sluta" med sånt där gott för att komma i form. Det var ju bara att äta ;)

Nu har jag förberett pizzadeg, pizzasallad och god vitlökssås till middagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här