Sträckning i ryggen

Vaknade av en sträckning i ryggen. Skönt... Eller inte!
Hoppas att det släpper under dagen,ska testa med vetevärmare och en varm dusch.
Ska fösöka ta oss ut på en runda efter lunch. Har lovat Anton att se hur skridskobanan ser ut och om det går att åka nu.
Själv har jag inte åkt skridskor sen jag var tolv och det var måååånga årsen. Vet inte om jag skulle klara av att åka nu utan att bryta både armar och ben. Kanske att jag vågar testa om jag får ha en rullator framför mig när jag åker.
Anton däremot är riktigt duktig på att åka.

Hörde på radion imorse att det skulle snöa hela dagen i Stockholm, men här skiner solen och det känns nästan som vår trots den snö som ligger kvar.

Kaffet är klart så nu ska jag ta en kopp och titta klart på VAKNA! med the voice innan jag startar upp den här dagen.




Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas ryggen rättar tills sig underdagen. Här skiner också solen, det är bara att njuta =)

2010-03-03 @ 10:37:11
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här