Stuvade makaroner...

och falukorv till middag.
Enkelt och gott. Det tyckte inte Anton, men lyckades ändå äta 2 portioner.
William är så trött så han snart somnar, hoppas på att kunna hålla honom vaken till i alla fall 19 annars måste jag stiga upp vid 6 imorgon och jag VILL INTE.
Är fortfarande rätt så fascinerad över hur lite sömn kroppen egentligen klarar i perioder när man har småbarn...
Hade detta varit innan jag fick barn så hade jag garanterad blivit sjuk av för lite sömn.
Sova får man göra när barnen blivit stora. Eller?

Nu ska jag mysa med William och titta på Musses klubbhus på playhouse Disney innan det är dags för honom att sova.
Senare hoppas jag få en mysstund med resten av familjen innan det är dags för mig att sova.


Ha en mysig lördagskväll.

Kommentarer
Postat av: E

Hoppas ni fått haft en mysig lördag.

Kram

2010-03-06 @ 22:37:24
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här