Tisdag idag och vi startar om vår vecka nu!

Tisdag idag och vi startar om vår vecka nu!
William vaknade redan strax efter 5 då R´s klocka ringde, dock låg han snällt kvar så länge R låg kvar i sängen.
Vid 6 hade William fått nog och tyckte att vi skulle gå upp. Jag gjorde några tappra försök att försöka få honom lägga sig ner, men det var lönlöst.
6.30 är ändå ganska ok att gå upp tycker jag.
Frukosten är avklarad och vi myser nu i soffan i väntan på att William ska sova en stund.
Anton sover fortfarande och jag hoppas att han kan sova ut idag för det behöver han.

Idag tar vi dagen som den kommer, inga planer.

Njut av dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här