Tisdagsmys

William och jag vaknade här för en stund sen. * Gäsp *
Vi tog en lur på 1½ underbar timma. Älskar att ligga brevid William och bara titta på honom.
Fantastiska underbara älskade unge!
Nu har vi ätit lite mellis och väntar på att R ska komma hem.

I förmiddags hade vi fint besök av min fina vän Jenny.
Bakade lite goda hastbullar och bjöd även på mina favoriter center och ferribilar-choklad.
William var i sitt esse och stod på näsan då han LÅG på golvet och gjorde akrobatkonster, han jagade skrattandes efter katten i sin gåstol.
(Katten tycker att detta är lika kul som William och hoppar undan snabbt för att "retas" lite när hon får chansen. Dom är riktiga polers William och katten)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Själv sov jag sådär halvbra denna morgon.. Mireille fick för sig att det var morgon vid fyrablecket igen, men med lite trix somnade hon hos oss.. på min sänghalva! Eftersom det tog sån kraft att söva henne vågade jag inte lyfta, så jag blev "den mänskliga pusselbiten" i några timmar...

2010-03-23 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här