2 h walk

Superskön lång promenad på ca 2 timmar med C, J och hunden.
Trots att vi inte har träffats på ett par år gick munnen i ett på båda som vanligt.
Har gått på vägar där  jag tidigare aldrig gått i kommunen, men jag vet ändå inte riktigt vart vi varit, visst låter det bra ;)
William som inte somnade något i morse visade givetvis sin bästa sida och tjurade och skrek ett bra tag innan han tillslut inte orkade mer.
Så trött, men kunde inte somnad då det fanns så mycket att se på turen. Många hundar att heja på.
Är ganska slut i kroppen idag, men känner ändå att promenaden var välbehövlig, har trots allt lite kvar av mina "gravidkilon" som ska bort innan jag är nöjd.
När vi kom hem gräddade vi lite våfflor och mumsade på, William är en godisråtta precis som mamma och pappa.

Vem blir inte sugen???

Tjuris

Lite gos så vart han glad igen.

Nu är det dags att börja med middagen, idag bjuds det på hemgjorda hamburgare med bröd och friterade pommes (precis var jag behöver ;))

Efter maten ska Anton skickas iväg till handbollsträningen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här